Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Бізнес-спільнота закликає Міністерство інфраструктури врахувати її пропозиції під час доопрацювання проекту наказу щодо внесення змін до тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом

Бізнес-спільнота закликає Міністерство інфраструктури врахувати її пропозиції під час доопрацювання проекту наказу щодо внесення змін до тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом

5 липня 2021 року на офіційному веб-сайті Міністерства інфраструктури України (Міністерство) було опубліковано проект наказу «Про внесення змін до коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів збору тарифів на залізничні перевезення вантажів у межах України та супутні послуги» (проект наказу).

Компанії-члени Американської торговельної палати в Україні (Палата), не підтримують поточну редакцію проекту наказу, запропоновану Міністерством, і наголошують на неприпустимості підвищення тарифів на залізничні перевезення, враховуючи наступне:

  • наразі рентабельність вантажних перевезень знаходиться на досить високому рівні, адже операційний результат сегменту вантажних перевезень у 2019 році склав 27%, а у 2020 році – 17%, що значно перевищує показники сусідніх країн
  • мета підвищення тарифів, передбачена проектом наказу, залишається не зрозумілою, враховуючи відсутність наданого фінансового плану вантажних перевезень Укрзалізниці, де були б вказані збитки та необхідність у підвищенні тарифів
  • неодноразове зростання вартості залізничних перевезень за останні роки, як правило, призводило до зменшення обсягів перевезень вантажів залізничним транспортом, а також до переходу до використання альтернативних видів транспортування
  • підвищення тарифів на перевезення вантажів недоцільне без вирішення проблеми збитковості пасажирських перевезень
  • питанням встановлення економічно обґрунтованих тарифів на здійснення вантажних перевезень залізничним транспортом має займатися незалежний регулятор, як Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту

Враховуючи вищевикладене, бізнес-спільнота вважає, що основною метою проекту наказу є не покращення тарифної політики на залізничному транспорті чи пошук економічно обґрунтованих тарифів, а чергове зростання вартості залізничних перевезень.

Американська торговельна палата в Україні  закликає Міністерство інфраструктури доопрацювати проект наказу з урахуванням пропозицій бізнес-спільноти.

Читайте також

Офіційні постачальники послуг