Unfortunately, your browser does not support our website's current technology. Please use Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox or Apple Safari.

УРА

Ви успішно зареєструвалися

Київстар запустив віддалений перехід на контракт

Абоненти передплати Київстар зможуть перейти на контрактну форму обслуговування віддалено – просто зателефонувавши в довідковий центр оператора за номером 466.

Для цього достатньо назвати свої прізвище, ім’я та дату народження оператору довідкового центру для їх внесення в договір, а потім обрати тарифний план*. Далі,  протягом 30 днів, абоненти зможуть відвідати будь-який фірмовий магазин Київстар з паспортом та ІПН, щоб завершити підписання договору. Весь цей час вони зможуть користуватися основними послугами у своєму новому тарифі.

Спростити підключення контрактних тарифів вдалося завдяки оновленням IT-систем оператора на сучасне рішення від Ericsson. Серед переваг контрактної форми обслуговування, за яку її обирають клієнти:  вигідний пакет послуг з безлімітним мобільним інтернетом на календарний місяць; можливість користуватися всіма послугами у цьому місяці, а сплачувати у наступному.

Контрактні абоненти можуть мати на одному рахунку декілька номерів, що вигідно для оплати та управляння послугами всієї родини.  І, звісно, в них вищий рівень захисту  номеру та SIM-карти, адже всі операції з ними може здійснювати лише ідентифікований власник. Це особливо актуально, якщо до номера прив’язані онлайн-банкінг, профілі в соціальних мережах тощо.

Нагадаємо також, що у Київстар більше 520 фірмових магазинів по всій Україні, де клієнти можуть завершити перехід на контракт, обрати інший вигідний тарифний план,  розв'язувати сервісні питання або придбати сучасний 4G-смартфон й інші гаджети.

*Серед тарифів, які можна обрати: "Smart", "Smart+", "Smart Max", "Smart Business" та "Smart Business+".

Офіційні постачальники послуг