Тема Форуму: «Як управляти майбутнім і контролювати сьогодення? Новий стандарт роботи юридичної та комплаєнс служб»
Мета: Обмін досвідом і впровадження кращих практик в області антикорупційного комплаєнсу і створення ефективних юридичних комплаєнс служб
До участі запрошуються: керівники / заступники юридичних служб і комплаєнс офіцери / комплаєнс менеджери
У сучасному бізнесі вимоги до керівників юридичних служб і комплаєнс офіцерів постійно зростають.
В рамках форуму міжнародні експерти з 10 країн поділяться досвідом з побудови ефективних юридичних та комплаєнс служб.
Відмінною особливістю програми нашого заходу є той факт, що спікерами будуть виключно практики, що представляють найбільші національні та міжнародні корпорації.
Нові виклики, антикорупційний комплаєнс, клієнтоорієнтованість, стрес-менеджмент, взаємодія юристів і комплаєнс, а також багато іншого стануть предметом обговорення на Євразійському форумі Комплаєнс офіцерів і Керівників юридичних служб.