- Дата і час: 28 травня, 10:00-12:00
- Формат: офлайн та онлайн
- Локація: Київ, вул. Жилянська, 75, бізнес-центр «Євразія», 10 поверх, офіс PwC в Україні
- Мова заходу: українська
- Участь у заході безкоштовна
- Попередня реєстрація обов’язкова
Спікери практики Митного регулювання та міжнародної торгівлі:
- Віта Мірошниченко - керівниця практики
- Юлія Хоменко - менеджерка
- Павло Герасимюк - менеджер
- Запрошений спікер офлайн: представник Департаменту організації виконання митних формальностей Державної митної служби України
Ми раді запросити Вас на відкритий B2G діалог, який стане платформою для обговорення впливу на повсякденну діяльність компаній змін до Митного кодексу України, що набули чинності 19 квітня 2025 року, а також аналізу нагальних проблемних питань, що потребують вирішення.
Ми усвідомлюємо, що зміни в митному законодавстві – це завжди важлива подія, особливо в контексті масштабних реформ, що впливають на ключові аспекти діяльності підприємств. Нові митні правила, що запровадили необхідність отримання авторизацій на окремі види діяльності, застосування митних режимів, імплементували інститут митного представництва тощо вимагають уваги та роз'яснень. Саме тому ми вважаємо важливим забезпечити прозору та відкриту дискусію, яка дозволить бізнесу отримати необхідну інформацію, підтримку та розуміння змін, а Держмитслужбі – почути реальні потреби та труднощі, з якими стикаються підприємства.
У рамках нашої зустрічі ми прагнемо не лише проаналізувати виклики, з якими Ви стикнулися після введення в дію нових митних правил, але й провести обговорення можливості їх ефективного вирішення, під час якого кожен учасник матиме можливість висловити свою точку зору, поділитися досвідом та внести свій вклад у формування більш ефективного митного законодавства.
На цьому заході Ви матимете унікальну можливість безпосередньо поспілкуватися з представниками Держмитслужби, поставити їм питання та отримати вичерпні відповіді.
Питання до обговорення:
1. Митне представництво: хто може виступати представником на різних етапах митного оформлення, як підтвердити повноваження та що не так з непрямим представництвом.
2. Проблемні питання функціонування СТЗ та митних складів: забезпечення сплати митних платежів та переакредитація.
3. Авторизації на поміщення товарів в митні режими чи діючі дозволи:
- Як працювати за діючими дозволами на переробку та що робити, якщо виникає необхідність внесення змін (зміна технологічного процесу, новий продукт переробки тощо)?
- Ключові практичні особливості порядку отримання авторизацій на митні режими.
- Практичні поради та акценти щодо заповнення заяв на авторизації: як не допустити помилок.
4. Що обрати - Критерій 2 чи Умову забезпечення зберігання документів та ведення облікових записів: ключові відмінності, особливості заповнення анкети самооцінки або опитувальника, а також необхідні документи для підтвердження відповідності вимогам.
Для участі, будь ласка, зареєструйтеся за посиланням нижче та, за бажанням, зазначте ваше питання, відповідь на яке Ви хотіли б почути під час заходу. Ми спробуємо охопити максимальну кількість питань або окремо повернемось до Вас із відповіддю після заходу.
Очікуємо вас на заході!