32% українців визначає достовірність новини інтуїтивно, 42% – ніколи не перевіряють інформацію на достовірність. В рамках лекції були презентовані результати дослідження інфогігієни співробітників компаній з ТОП-50 найкращих роботодавців за версією Forbes.
Під час сесії ми дізнались:
- як українці споживають інформацію
- чим відрізняється інфогігієна пересічного українця та працівника компанії з ТОП-50
- як поточний рівень інфогігієни співробітників / клієнтів впливає на діяльність компанії
- що варто підготувати заздалегідь, щоб мінімізувати ризики
Доповідач:
Оксана Мороз, засновниця ініціативи з інформаційної гігієни «Як не стати овочем». Оксана майже 20 років працювала в індустрії вірусмейкерів, маніпулюючи громадською думкою. Реалізувала понад 1000 проектів, зокрема працювала на президентських і парламентських виборах, брала участь у виведенні фінустанов з кризи. З 2015 року постійний запрошений спікер Києво-Могилянської бізнес школи. Зараз Оксана пішла з індустрії вірусмейкерів і займається формуваням інформаційної гігієни в українців. Автор книги «Нація овочів? Як інформація змінює мислення та поведінку українців».