Як бізнес впливає на студентів: Business2Students by Watsons

Business2Students by Watsons – один з ключових проектів у портфелі партнерської синергії Київського національного торговельно-економічного університету та бізнес сектору. Цієї осені майстер-класи пройдуть у двох містах: у Києві - в Київському національному торговельно–економічному університеті та в Одес і -в Одеському торговельно-економічному інституті. Всі майстер-класи про PR та комунікації розроблені спеціально для проекту – на кожну зустріч спікери готують не тільки теоретичну базу, але і кейси, живі приклади і реальні бізнес-ситуації.

 Другий рік проект проходить за підтримки компанії Watsons Україна – найбільшого роботодавця в сфері рітейлу, який системно працює з молодими фахівцями. «Для Watsons це, в першу чергу, соціальний проект, - вважає Катерина Веремєєва, начальник відділу корпоративних комунікацій і зв'язків з громадськістю Watsons Україна. - Ми хочемо наблизити активних, перспективних студентів (а саме такі відвідують майстер-класи Business2Students) до реалій бізнесу. Розуміння бізнес-процесів і особливостей ділового середовища прискорює адаптацію до професійного життя. Наша відповідальність великого роботодавця і рітейлера - надати їм можливості для живого спілкування з кращими експертами ринку. А слухачі дають нам зрозуміти наших майбутніх співробітників і клієнтів».

За словами директора департаменту по роботі з персоналом Watsons Україна Олени Рубанець, компанія багато працює з молоддю, понад 70% працівників компанії – мілленіали. «Для багатьох Watsons – перше місце роботи. Ми на системній основі працюємо з навчальними закладами по всій Україні. Є певний розрив між знаннями і навичками, які отримують студенти в навчальних закладах, і вимогами бізнесу. Я бачу наше завдання як соціально відповідального роботодавця в тому, щоб сфокусуватися на скороченні цього розриву, - коментує вона. - Проходячи навчальну практику у нас в компанії, беручи участь в проекті B2S, студенти краще розуміють, чого від них очікує бізнес, і розвивають ті компетенції, які точно знадобляться їм в майбутньому. Мова йде про т. зв. life skills – розвиток емоційного інтелекту і комунікаційні навички, робота в ситуаціях мультизадачності, як не губитися при спілкуванні зі "складним" співрозмовником і бути ефективним в комунікаціях з колегами і соціумом".

Ініціатор Business2Students - Наталія Дмитренко, CMO Arricano, пропонуючи студентам глибше вивчити тему комунікацій і PR, зазначає: "Комунікації дозволяють змінити багато чого як в особистому житті, так і в професійному. І чим раніше студенти пізнають силу їх впливу, навчаться використовувати тактики і практики, тим швидше їх кар'єрне зростання піде вгору. Важливо, щоб вони не тільки набували нового досвіду, а й отримували задоволення від того, що виходить досягти більшого завдяки правильно вибудуваним комунікаціям».

Перший проректор КНТЕУ Наталія Володимирівна Притульська зазначає, що ефективне партнерство освіти та бізнесу можливе лише у форматі довгострокового плану: «Ініціатива Business2Students і наші спільні активності важливі насамперед для студентів. Незважаючи на те, що КНТЕУ вже багато років є центром наукових та освітніх подій, цікавих і мотивуючих колаборацій, ми цінуємо, коли подібні проекти працюють на довгострокову перспективу. Таким чином ми даємо студентам можливість «помацати» різні аспекти їхньої майбутньої роботи в бізнесі, познайомитися з професіоналами, поставити питання і спробувати себе в якості стажера або вже спеціаліста в цікавих сферах». 

Ганна Савельєва, директор департаменту роздрібних операцій Watsons Україна, зазначає: «Для бізнесу важливо розуміти, що і як ми повинні змінити для ефективної роботи з новими поколіннями. Коли студент приходить у компанію, він приходить у багатьох випадках без розуміння принципів роботи і взаємодії. Він очікує, що завдання, які йому дадуть, головне виконати швидше і бути ВІЛЬНИМ 😊І тут важливо допомогти йому і пояснити, що успіх його професійного розвитку і можливо кар'єрного зростання залежить не тільки від швидкості виконання, але і якості комунікації, ініціативності та вміння роботи в команді. Саме тому участь в проекті дає нам можливість прямого контакту з новим поколінням – участь у майстер класах гарантує живу дискусію. А інсайти ми застосовуємо в повсякденній роботі.

Всі майстер-класи про PR та комунікації розроблені спеціально для цього сезону проекту – на кожну зустріч спікери готують не тільки теоретичну базу, але і кейси, живі приклади і реальні бізнес-ситуації. Спікери проекту – Володимир Дегтярьов, CEO та співвласник Newsfront, Олена Обухівська, PR менеджер Arricano, Олександр Стенькин, заступник директора з маркетингу Watsons Україна, Вікторія Єсауленко, директор з маркетингу Asters, Катерина Веремєєва, PR директор Watsons Україна, Олена Орлова, продюсер міських подій, експерт з комунікацій, м. Одеса.

Очікувані цілі проекту Business 2 Students by Watsons в цьому сезоні – більше активних студентів, більше практичних порад, ефективна PR стратегія університету by Students і нові працевлаштування.