Засідання Комплаєнс-клубу

demo



Учасники долучились до дискусії щодо окремих елементів ефективного комплаєнсу.




Основні теми дискусій були наступними:

1. Як розвинути та підняти рівень етичної культури, комплаєнсу та доброчесності в організації. Роль менеджменту в цьому процесі. Бачення топ-менеджменту.

Модератор:

Тетяна Кирик, співголова Комплаєнс-клубу Палати, Комплаєнс директор, Київстар

Учасники панельної дискусії:

Петро Чернишов, Президент, Київстар, Керівник Регіону Євразія групи Veon

Дмитро Кисельов, Генеральний директор в Україні, Procter & Gamble Ukraine

Альгірдас Шемета, Бізнес омбудсмен

Леся Курилко, Фінансовий директор, Оріфлейм Косметікс Україна

 

2. Комплаєнс процедури та політики: практичні виклики та рішення.

Модератор:

Аріо Дехгхані, співголова Комплаєнс клубу Палати, Радник, Redcliffe Partners

 

3. Від великого до величного: відкрита дискусія про автономність, ресурси та кваліфікацію комплаєнс офіцерів.

Модератор:

Павло Беспалов, співголова Комплаєнс клубу Палати, Керівник юридичного департаменту, Dr. Reddy’s Laboratories

Учасники панельної дискусії:

Представник Національного агентства з питань запобігання корупції

Дмитро Таранчук, Керівник юридичного департаменту та уповноважений із протидії корупції, Фармак

Ірина Головкова, Керівник юридичного департаменту та комплаєнсу в Україні та СНД, Pharma Start, Accino Group

Світлана Мусіяка, уповноважений із протидії корупції, Міністерство охорони здоров’я України

 

СПОНСОР ЗАХОДУ

demo