Презентація маркетингового дослідження UMG «Як я стала діджитал: Жінка 25-45 сьогодні або Як змінилося ядро цільової аудиторії більшості брендів за останні роки»

demo



Захід було організовано спільно з компанією-членом UMG.




Під час презентації ми розглянули:

  • Як змінилися споживчі та купівельні звички «жінки-споживача» та як вона стала більш діджитал
  • Які міжнародні стартапи підкорюють «жінок-споживачів»

 

В якості бонусу було презентовано результати якісного дослідження компанії UMG «Бізнес-леді 25-45: в пошуках ікігая», в рамках якого було представлено глибинний портрет українських бізнес-леді та розглянуто сенс життя по-японські та як його шукати в Україні.

Доповідач:

Наталія Бухалова

UMG, Директор. Наталія має більше 20 років в маркетингових дослідженнях, викладач бізнес-школи МІМ-Київ, національний представник ESOMAR, офіційний постачальник послуг Американської торговельної палати в Україні.

 

Захід було організовано спільно з: