Освітній семінар «Комплаєнс-лайфхаки: як управляти репутаційними ризиками бізнесу?»

demo



Захід було організовано спільно з Радою бізнес-омбудсмена.




Управлінцям знайомий термін «комплаєнс», але його значення не завжди добре зрозуміле. Насправді комлаєнс дуже важливий для репутації вашого бізнесу. Рада бізнес-омбудсмена за 4 роки роботи в Україні розслідувала 5500+ скарг і упевнено стверджує, що комплаєнс допоможе захистити ваші права у разі конфліктної ситуації з державними органами. На семінарі експерти РБО надали слухачам комплаєнс-лайфхаки, а спікери з UNIC розказали про конкретні приклади з життя.

Більш детально ми розглянули наступні питання:

  • Комплаєнс на прикладі розслідувань та системних рекомендацій РБО
  • Чому репутація важлива? Як репутація підрядників впливає на ваш бізнес?
  • Уроки комплаєнсу на прикладі кейсів Ради
  • Червоні прапорці, які свідчать про невідповідність комплаєнс-стандартам
  • Як управляти комплаєнс-ризиками?
  • Яких принципів комплаєнсу варто дотримуватись компанії?

 

Доповідачі:

Тетяна Херувімова, інспектор, Рада бізнес-омбудсмена

За 3 роки роботи в РБО провела понад 300 розслідувань. Співавтор кількох системних звітів Ради. Тетяна брала участь у створенні та розвитку Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу (UNIC). До цього 5 років працювала у KPMG, очолювала практику корпоративного комплаєнсу.

 

 

Гаяне Каракашян, Голова Секретаріату UNIC

Гаяне – фахівець у сфері бізнес-менеджменту. Працювала над розробкою та дотриманням комплаєнс-політик та процедур, співпрацювала з проектами фінансової підтримки, реструктуризувала відділи компаній та оптимізувала витрати. До цього працювала у іноземних та локальних компаніях у секторах IT, пасажирських авіаперевезень та медіа, координувала роботу проектів Спілки європейських футбольних асоціацій (УЄФА), Європейського та Міжнародного олімпійського комітету.

 

Олег Лагодієнко, співзасновник, Ethicontrol

Ethicontrol виробляє програмне забезпечення для автоматизації ліній довіри, внутрішніх розслідувань, служб безпеки та комплаєнс процесів (управління конфліктами інтересів, перевірки контрагентів). Раніше Олег працював в SCM, PwC та KPMG. Олег допомагає клієнтам покращувати ділову культуру та етику, корпоративну безпеку, впроваджувати комплаєнс програм та протидіяти шахрайству.

 

Захід було організовано спільно з: