Відкрита дискусія «Продажі та ефективність маркетингової діяльності»

demo



Захід було організовано спільно з компанією-членом AC Nielsen Ukraine.




Учасники мали чудову можливість дізнатися більше про ініціативи бізнесу щодо реалізації глобальних цілей сталого розвитку.

Програма заходу:

10:30 – 10:45 – Вайос Діморагас, директор Nielsen в Україні, вітальне слово та огляд українського ринку
10:45 – 11:10 – Александру Зудор, керівник з продажів та маркетингової ефективності Nielsen у Східній Європі, «Основи ефективності продажів»
11:10 – 11:25 – Сесія запитань та відповідей
11:25 – 11:55 – Юрій Ліщук, директор по роботі з роздрібними мережами Nielsen в Україні, «Тренди ринку роздрібних мереж»
11:55 – 12:10 – Сесія запитань та відповідей
12:10 – 12:40 – Перерва на обід
12:40 – 13:10 – Олег Свиридов, керівник підрозділу спеціальної аналітики Nielsen в Україні, Казахстані, Білорусі та Балтії, «Промо та медіа – витрати чи інвестиції?»
13:10 – 13:25 – Сесія запитань та відповідей
13:25 – 13:45 – Ольга Іванько, керівник проектів з ефективності продажів, Nielsen в Україні та Білорусі, «Стратегія продажів та її реалізація»
13:45 – 14:00 – Сесія запитань та відповідей

 

Захід було організовано спільно з: