Освітній семінар «Big Marketing Talks: виклики року»

demo



Захід було організовано спільно з компанією-членом Палати UMG та компанією Die Kulturträger.

Під час семінару ми обговорювали точки напруги у житті українців, сприйняття маніфестів бренду та способи його застосування для бізнесу.




Соціальні, культурні і технологічні зміни в суспільстві змушують людину міняти свою поведінку, звички, вибори. Суспільство також стикається з різними точками напруги, які роблять людей більш вразливим, але й більш відкритими. Відповідно, для бізнесу відкриваються можливості бути почутим, побудувати діалог і стати другом, який вислухає чи підтримає.

Зокрема, мова йшла про наступне:

  • Що сьогодні «болить» у українців?
  • Як будувати діалог зі своїми клієнтами?
  • Як і про що говорити з клієнтами, щоб отримати їхні увагу і залученість?

 

Спікер:

Кирило Скікевич

Head, Die Kulturträger. Кирило має більше 20 років досвіду в стратегічному, бренд- і комунікаційному плануванні для провідних міжнародних та українських компаній, таких як Carlsberg, Lifecell, «Київстар», Danone, ТРК «Україна», ПУМБ та ін. Наразі його агентство спеціалізується на стратегічному бренд-плануванні, дослідженні поведінки людей і соціально-культурних трендів у суспільстві.

 

Також на заході було презентовано результати дослідження компанії-члена Палати UMG. Навесні 2019 року, експерти компанії порівнювали слова та декларацію респондентів з їхніми підсвідомими реакціями, а також вивчали ставлення споживачів до позиції бренду щодо основних соціальних проблем. Наталія Бухалова, генеральний директор, UMG розказала більше про:

  • Які форми маніфестів працюють в Україні?
  • Як українці сприймають резонансні маніфести міжнародних брендів?
  • Коли бренд заявляє про щось відкрито, як це сприймають споживачі?
  • Що люди кажуть на фокус-групах, а що насправді відбувається в їх підсвідомості?

 

Спікер:

Наталія Бухалова

Генеральний директор, UMG. Наталія має 23 роки досвіду в сфері маркетингових досліджень і супроводу брендів. Наталія є національним представником ESOMAR в Україні та викладачем провідної бізнес-школи МІМ-Київ. Наталія є багаторічним співорганізатором конференцій РЕ: МАРК, «Практики українських щасливих брендів», «Панацея»; спікер конференцій «Український Маркетинг Форум», «Superwoman», «Жити сьогодні».

 

 

Захід було організовано спільно з: