Засідання Комплаєнс клубу

demo






Порядок денний був наступний:

12:30 – 13:00

Вітальна кава

 

13:00 – 13:15

Вітальне слово

 

13:15 – 14:45

Критерії оцінки ризиків, прийнятні ризики: кодекс етики vs. реальність, матеріальність vs. фактори оцінки ймовірності, застосування стратегій усунення ризиків

Модератор:

Павло Беспалов, співголова Комплаєнс клубу Палати, керівник юридичного відділу в СНД та Румунії, Dr. Reddy’s Laboratories

Учасники панелі: 

Ксенія Єременко, комплаєнс офіцер, Johnson and Johnson

Олександр Козирєв, Співголова Комітету Палати з питань інтелектуальної власності, комплаєнс офіцер, Bayer

Володимир Грабчак, юрист, Philip Morris

Майкл Волков, керівник, Volkov Law Group LLC

 

15:00 – 16:30

Тренінги та настанови як фундаментальна основа і запорука ефективної комплаєнс-програми. Обмін досвідом та практикою групи «Київстар» та VEON. Як зробити комплаєнс-тренінг цікавим та інтерактивним

Модератор:

Тетяна Кирик, Співголова комплаєнс-клубу Палати, комплаєнс директор, Київстар

Учасники панелі: 

Катерина Война, комплаєнс менеджер, Київстар – «Імплементація сильної та всеохоплюючої тренінг-програми в компанії»

Артем Грицак, старший комплаєс менеджер, Київстар – «Можливості самоосвіти у комплаєнсі та можливості розвитку із нульовим (або обмеженим) бюджетом»

 

16:30 – 16:45

Перерва

Інтерактивна грa

 

16:45 – 18:15

Внутрішні розслідування щодо порушення комплаєнс процедур: проводити чи не проводити? Кращі практики на національному та міжнародному рівні. Можливі пастки та перешкоди.

Модератор:

Аріо Дехгхані, співголова Комплаєнс клубу Палати, радник, Redcliffe Partners

Учасники панелі:

Григорій Ситенко, керівник юридичного відділу, група країн Східної Європи та Білорусь, BASF

Олівія Елісон, директор, KPMG Ukraine

Джейн Швец, партнер, Debevoise & Plimpton London

 

18:15 – 18:30

Заключне слово

 

СПОНСОР

demo