Медіа та комунікації

Сортувати:
Зустрічі
demo

Станіслав Шум, головний виконавчий директор та засновник, Top Lead, виступив з презентацією «Контент-маркетинг в перші 100 днів: як спланувати та запустити?»

demo

Учасники зустрічі зустрілись з Григорієм Шверком, членом Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформаційної політики, який поділився пріоритетними законопроектами, що знаходяться на розгляді Комітету, а також напрямами державної політики у галузі медіа

demo

Під час семінару учасники мали нагоду дізнатись що таке інфлюенс-маркетинг і які завдання він вирішує, WOM-проекти, зірковий маркетинг, а аткож про кейси спеціальних проектів із інфлюенсерами

demo

Учасники мали нагоду обговорити медіа як інструменту кіберзлочинців

demo

Учасники заходу обговорювали тему «Останні тенденції у сфері PR»

demo

Захід було присвячено огляду та обговоренню головних тенденцій та актуальних питань медіа ринку України

demo

Учасники мали нагоду дізнатися про сприйняття контенту та можливості для його монетизації

demo

Засідання було присвячене обговоренню поточних питань вдосконалення законодавчої бази та ініціатив щодо розвитку медіа-ринку України, а також можливих шляхів співпраці у цьому контексті

demo

Засідання було присвячене обговоренню теми «Контент як основний тренд в цифрових комунікаціях», яку презентував Станіслав Шум, засновник компанії Top Lead, та її подальшому обговоренню учасниками засідання

Події партнерів
  • Експерти поділиться власним досвідом роботи з різними типами контенту в інтернеті, співпрацею з глобальними платформами та принципами роботи цифрових медіа.