Медіа та комунікації

Сортувати:
Зустрічі
demo

Під час семінару учасники мали нагоду дізнатись що таке інфлюенс-маркетинг і які завдання він вирішує, WOM-проекти, зірковий маркетинг, а аткож про кейси спеціальних проектів із інфлюенсерами

demo

Учасники мали нагоду обговорити медіа як інструменту кіберзлочинців

demo

Учасники заходу обговорювали тему «Останні тенденції у сфері PR»

demo

Захід було присвячено огляду та обговоренню головних тенденцій та актуальних питань медіа ринку України

demo

Учасники мали нагоду дізнатися про сприйняття контенту та можливості для його монетизації

demo

Засідання було присвячене обговоренню поточних питань вдосконалення законодавчої бази та ініціатив щодо розвитку медіа-ринку України, а також можливих шляхів співпраці у цьому контексті

demo

Засідання було присвячене обговоренню теми «Контент як основний тренд в цифрових комунікаціях», яку презентував Станіслав Шум, засновник компанії Top Lead, та її подальшому обговоренню учасниками засідання

demo

Засідання було присвячене обговоренню поточних питань вдосконалення законодавчої бази та ініціатив щодо розвитку медіа-ринку України, а також можливих шляхів співпраці у цьому контексті

demo

Засідання було присвячене обговоренню топ медіа трендів в 2019 році

demo

Засідання було присвячене обговоренню пріоритетів та напрямів діяльності Робочої групи на 2018-2019 роки, та плану дій для їх реалізації

Події партнерів
  • Конференція надасть можливість представникам бізнесу, стартапів, креативної індустрії, маркетингу та ЗМІ обмінятися досвідом і унікальними професійними знаннями.