Медіа та комунікації

Сортувати:
Зустрічі
demo

Засідання було присвячене презентації аналізу проекту Закону №0953 щодо гармонізації національного законодавства із законодавством ЄС стосовно порівняльної реклами

demo

У комунікаціях компанії важливо демонструвати свою прозорість, відкритість та прихильність до певних принципів. Річний звіт — головний момент в комунікаційній стратегії, у якому компанію можна показати з різних боків, під різним кутом зору

demo

Зустріч була присвячена обговоренню стратегічних планів Комітету ВРУ з питань гуманітарної та інформаційної політики та актуальних аспектів реформ у сферах туризму та медіа

demo

Засідання було присвячене обговоренню пріоритетних законопроектів, що знаходяться на розгляді Комітету, а також законодавчих планів у сфері медіа

demo

Учасники засідання обговорили як побудувати надійну співпрацю з медіа та зробити їх партнерами бізнесу

demo

Станіслав Шум, головний виконавчий директор та засновник, Top Lead, виступив з презентацією «Контент-маркетинг в перші 100 днів: як спланувати та запустити?»

demo

Учасники зустрічі зустрілись з Григорієм Шверком, членом Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформаційної політики, який поділився пріоритетними законопроектами, що знаходяться на розгляді Комітету, а також напрямами державної політики у галузі медіа

demo

Під час семінару учасники мали нагоду дізнатись що таке інфлюенс-маркетинг і які завдання він вирішує, WOM-проекти, зірковий маркетинг, а аткож про кейси спеціальних проектів із інфлюенсерами